הבלוג
לזה שלידך יש מספיק חמצן?
בטיפול התנהגותי מקובל לחשוב שיש שתי צורות תקשורת- הבעת אהבה או קריאה לעזרה. אם אתה לא בראשון, אתה בשני. ****** במצב של מצוקה בטיסה, האדם
מה ששווה ללמוד אי אפשר ללמד.
אף אחד לא לימד את הזמר מאיר אריאל איך לכתוב שירים. אף אחד גם לא לימד את וורן באפט איך לזהות פוטנציאל עסקי, או את
במה אתה טוב כשקשה?
השאלה ׳במה אנחנו טובים?׳ בדרך כלל לא מגלה לנו הרבה כי היא כללית מדי. מה אם במקום זה נשאל ׳במה אנחנו טובים כשקשה?׳ ****** יש
כולנו מתכוננים להיות סבא או סבתא.
לפעמים, כשאני קונה חולצה בחנות, אני קונה אותה במידה אחת קטנה יותר ממה שאני צריך, כדי להזכיר לעצמי לרדת במשקל. אני מתכונן ליעד רצוי, לא
זה לא הלגו.
המשפט הנפוץ ביותר שאנשים שאנשים אומרים כשהם בונים לגו הוא: ״נראה לי שחסר חלק.״ זה אף פעם לא המצב. בסוף זה תמיד מתברר כאחת משתי
למה אנשים הולכים איתנו?
יש אנשים שמכינים מרק, רק כדי שיהיה להם איך לאכול שקדי מרק. יש צרכנים שקונים עוגיות פתי-בר, רק כדי שיהיה להם על מה למרוח נוטלה.
איקיגאי Light.
איקיגאי- חיי תכלית ביפנית. כדי למצוא אותו, ממליצים לנו לענות על 4 שאלות: 1. מה אתה אוהב? 2. במה אתה טוב? 3. מה העולם צריך?
שוטף +365
בסרט קארטה קיד, מיסטר מיאגי דורש מהנער דניאל לרוסו לצבוע את הגדר סביב ביתו לכל אורכה, משני הצדדים. אחרי שלרוסו מתעצבן מהמטלה המפרכת, מראה לו
אנשים יצירתיים לא חושבים מחוץ לקופסא.
כי מחוץ לקופסא יש עולם שבו אין חוקים, אין מגבלות ואין אילוצים. בעולם כזה אתה לא צריך אנשים יצירתיים כדי להביא פתרונות. "תוסיפו עוד 50
מעניין? מוזמנים לשתף…

מי אני?
שמי יהודה רייזנר, ואם תרצו לבלוט ליד אנשים אחרים אני יכול לסייע.
אני עוזר לעובדים בארגונים לחבר את הנקודות, למצוא את איזור הגאונות שלהם ולהפוך אותו לכלי עבודה.
זה איזור הגאונות שלי.
אני מאמין שהדרך לבנות את המיתוג שלנו היא לגלות במה אנחנו שונים ולעשות עם זה הבדל.
גר בהוד השרון, נשוי לנועה ואבא לשירי (11) ונבו (6).
