הבלוג
ההתפטרות הגדולה.
בשנה הבאה 74% מאיתנו ישקלו להתפטר מהעבודה. לפחות על פי סקר שביצעה חברת דלויט. *** היא היתה לוחמת קרבית ששירתה בגבול מצרים, כולל שמירות, תרגילי
18% מהזמן בבית ספר, הילדים שלנו מבלים בהפסקות.
בשאר הזמן הם יושבים בכיתה ולומדים. הפילוסוף הצרפתי ז׳אן ז׳אק רוסו אמר פעם ש: ״השיעורים שלומדים תלמידים בינם לבין עצמם בחצר בית הספר, מועילים להם
בראש כל הרעיונות מושלמים.
כשאתה מוריד רעיון מהראש אל הכתב, אתה מתחיל לשים לב למורכבויות שיש בו, מתחיל לראות את הסתירות והקשיים שנלווים אליו, שואל את עצמך האם בכלל
הקהל מעצב את החווייה.
כשילד נופל ומקבל מכה, הדבר הראשון שהוא עושה זה לבדוק אם יש סביבו אנשים. אם יש אנשים, הוא מתחיל לבכות.אם אין, הוא קם וממשיך לשחק.
Wishful Thinking.
כשאתה מתלבט בין שתי אפשרויות, תטיל מטבע.תקבע מה מייצג עץ ומה פלי ותזרוק. ואז… רגע לפני שהמטבע פוגע ברצפה, תחשוב איזה צד היית רוצה שייצא.
אם אתה רוצה שמישהו יקשיב לך, תן לו משהו לחשוב עליו, משהו לדבר עליו ומשהו לעשות אותו.
כשאנחנו מציגים למישהו רעיון, הדבר הבא שהוא יעשה זה ללכת לחשוב עליו.הבעיה היא שחשיבה זו פעולה מסובכת, ורוב האנשים מעדיפים לחסוך בה. אבל אם תתן
לא טרנספורמציה, אינטגרציה.
שני דגים צעירים שוחים ביחד ופוגשים דג מבוגר יותר ששוחה לכיוון השני, מהנהן לעברם בראשו ואומר, ״בוקר טוב, בחורים. איך המים?״ שני הדגים הצעירים ממשיכים
מארי קונדו היא גאונה בקיפול כביסה.
היא עוזרת לאנשים לסדר את הבית שלהם ולהפטר ממה שהם לא צריכים. ״אם למשל״, היא אומרת, ״יש לי בגד שתמיד אבחר אותו על פני בגד
פרדוקס היעילות.
אם קבוצת אנשים קובעת להפגש בשעה מסויימת, מי שגר הכי קרוב למקום המפגש יאחר בוודאות. חוק בלתי כתוב קובע שככל שיש לך יותר זמן פנוי
מעניין? מוזמנים לשתף…

מי אני?
שמי יהודה רייזנר, ואם תרצו לבלוט ליד אנשים אחרים אני יכול לסייע.
אני עוזר לעובדים בארגונים לחבר את הנקודות, למצוא את איזור הגאונות שלהם ולהפוך אותו לכלי עבודה.
זה איזור הגאונות שלי.
אני מאמין שהדרך לבנות את המיתוג שלנו היא לגלות במה אנחנו שונים ולעשות עם זה הבדל.
גר בהוד השרון, נשוי לנועה ואבא לשירי (11) ונבו (6).
