הבלוג
האם כולנו מאושרים מאותם דברים?
את היצירה שלו, ׳אנה קרנינה׳, פותח לב טולסטוי במשפט: ״כל המשפחות המאושרות דומות זו לזו, כל משפחה אומללה – אומללה בדרכה שלה״. מה זה בעצם
למה מוט ההיגוי של טייסים מורכב מסטיק ידני, למרות שהוא בכלל מחובר למחשב?
כשאתה נכנס לסניף של Seven Eleven בבנגקוק, הדבר הראשון שאתה שומע בכניסה הוא צליל ה׳דינג דונג׳ המפורסם.זה לא נועד כדי להודיע למוכר שיש קונים בסניף,
אנחנו לא זקוקים ליותר יצירתיות, אלא לפחות התנגדות פנימית.
אם אתה מנסה להפוך את הילדים שלך ליצירתיים, איחרת את הרכבת.הם כבר כאלה. עדיף ללמד אותם איך להתגבר על פחד, מאשר להחדיר בהם טריקים להגברת
״לקוח שאומר לספק שלו מה לעשות, זה כמו לקנות כלב ולרצות לנבוח במקומו.״
אמר דיוויד אוגילבי, אבי הפרסום המודרני. באותו אופן, מנהלים צריכים להפסיק להגיד לעובדים שלהם מה לעשות ולהתעסק פחות במיקרו-מנג׳ינג. קן דאונר, בעלים של חברת ייעוץ
אנחנו לא צריכים להתעכב על כל פרט קטן.
נילס הולגרסון היה גמד שנדד עם אווזי הבר בסדרה המפורסמת בשנות השמונים. מה שמוזר, זה שלמרות שבכל פרק הם נדדו עשרות או מאות קילומטרים, כשהם
איך אפשר להשתפר במשהו?
במחקר שבוצע בארה״ב גילו שאנשים שתיעדו את מה שהם אוכלים לאורך היום ירדו במשקל בממוצע פי 2 מאנשים שלא ניהלו יומן אכילה. כי כשאתה כותב
אופקי, לא אנכי?
איך בונים ספינה? והאם אנחנו בדרך למצוא את האיינשטיין הבא?תכף נבדוק. *** כל הספרים של איש הקריאייטיב גדעון עמיחי פותחים בהנחיה לקוראים ׳להעתיק, לצלם, להקליט
יש 2 דרכים לעשות שינוי.
לעשות משהו אחר.לעשות משהו אחרת. אבל שינוי זה דבר קשה, ולפעמים מה שצריך כדי להפוך את אותו לקל יותר, זה להעמיד אותו על פיבוט (ציר).
5 דברים שאין.
אין דבר כזה ׳כיף לכל המשפחה׳.אי אפשר לרצות את כולם. לא כל הלקוחות שלך צריכים את אותו פתרון, ולא כל אחד יאהב את מה שיש
מעניין? מוזמנים לשתף…

מי אני?
שמי יהודה רייזנר, ואם תרצו לבלוט ליד אנשים אחרים אני יכול לסייע.
אני עוזר לעובדים בארגונים לחבר את הנקודות, למצוא את איזור הגאונות שלהם ולהפוך אותו לכלי עבודה.
זה איזור הגאונות שלי.
אני מאמין שהדרך לבנות את המיתוג שלנו היא לגלות במה אנחנו שונים ולעשות עם זה הבדל.
גר בהוד השרון, נשוי לנועה ואבא לשירי (11) ונבו (6).
