הבלוג
אנחנו לא נותנים אמון בחיסונים, אנחנו נותנים אמון באנשים.
כשמישהו בפגישה מציג נתונים, אנחנו לא נותנים אמון בנתונים עצמם, אנחנו נותנים אמון במי שמציג אותם. ברוב המקרים אנחנו לא יודעים האם הנתונים שמישהו מציג
אנחנו לא משנים את המציאות, אנחנו משנים אותנו.
הסיפור השבוע היה החיסון לקורונה.אם מסתכלים מקרוב מבינים שלא פיתחנו חיסון שהורג את הנגיף, פיתחנו חיסון שהופך אותנו ליותר עמידים לנגיף.וזה הבדל גדול. לא שינינו
השאלה היא לא מה הסיכוי שזה יצליח, אלא מה שווה את הסיכון שזה ייכשל.
כשיוהן גוטנברג המציא את מכונת הדפוס, 95% מהאנשים בעולם היו אנאלפבתים. משוגע מי שהולך על פרוייקט כזה. מי שמקים סטארטאפ יודע שהסיכוי שלו להכשל עומד
מה זה אומר להיות ממוקד לקוח?
זה אומר שלפני שאנחנו חושבים מהם מדדי ההצלחה שלנו, אנחנו בודקים מהם מדדי ההצלחה של הלקוח. במקום לחשוב מהו ה ROI שלנו, אנחנו חושבים קודם
זה הזמן לסכם את שנת 2021.
זו לא טעות.המנטור ג'ים רוהן אמר פעם על ניהול זמן: 'אל תתחיל יום בלי שסיימת אותו על הנייר.'אז אני לא מתחיל את שנת 2021 בלי
מה תוקע אותך מלהתקדם?
לפני כמה חודשים ישבתי עם חבר, מנכ״ל חברה, ודיברנו על תקרת זכוכית שלא הצלחתי לפרוץ בעסק שלי. באיזשהו שלב הוא שואל אותי ״רגע, אבל מה
אם נסעתם לחיפה, יש סיכוי שעשיתם טעות*
לפני כמה זמן קראתי בפייסבוק מישהו שכתב: ״אין דבר כזה טעויות, כל מה שעשינו היה נכון בשעתו״. אז זה נכון, אבל לדעתי רק בחצי מהמקרים.כי
למה כדאי שיהיו לך לפחות שני ילדים?
כשהבן הקטן שלי (בן 3) לא רוצה להכנס להתקלח, אני לא מנסה לשכנע אותו.במקום זה אני מציע לאחותו הגדולה להכנס למקלחת. אותה הרבה יותר קל
בין כדור שוקולד לכדור הארץ.
ילד בא לאמא שלו ושואל: ״אמא, אני יכול לקחת בלי רשות כדור שוקולד מהמקרר?״* זה מצחיק, אבל גם אנחנו כמבוגרים חווים פרדוקסים כאלה.אנחנו מנסים להתכונן
מעניין? מוזמנים לשתף…

מי אני?
שמי יהודה רייזנר, ואם תרצו לבלוט ליד אנשים אחרים אני יכול לסייע.
אני עוזר לעובדים בארגונים לחבר את הנקודות, למצוא את איזור הגאונות שלהם ולהפוך אותו לכלי עבודה.
זה איזור הגאונות שלי.
אני מאמין שהדרך לבנות את המיתוג שלנו היא לגלות במה אנחנו שונים ולעשות עם זה הבדל.
גר בהוד השרון, נשוי לנועה ואבא לשירי (11) ונבו (6).
