הבלוג

אל תהיה צודק, תהיה מהיר.

(+תרגיל בסוף הפוסט) באחת ההתכתבויות השנתיות למשקיעים, כתב ג׳ף בזוס מייסד אמזון, שבכל מה שקשור למיקרו, המחיר שנשלם על החלטות איטיות גבוה יותר מהמחיר שנשלם

אז אם מה שהיה פעם בגדר פתרון לבעיה יכול להפוך לנורמה (כמו נטילת ויאגרה לשיפור הביצועים), למה אנחנו מתעקשים למכור את השירותים והמוצרים שלנו רק למי שסובל מהבעיה?

האם תזונאיות צריכות למכור דיאטה רק לאנשים שמנים?האם יבואני רכב צריכים לפרסם מכוניות רק למי שנוסע באוטובוס? והאם כדי למכור נעליים צריך לפנות לנשים שהולכות

מעניין? מוזמנים לשתף…

יהודה רייזנר - לינצ׳פין

מי אני?

שמי יהודה רייזנר, ואם תרצו לבלוט ליד אנשים אחרים אני יכול לסייע.

אני עוזר לעובדים בארגונים לחבר את הנקודות, למצוא את איזור הגאונות שלהם ולהפוך אותו לכלי עבודה.

זה איזור הגאונות שלי.

אני מאמין שהדרך לבנות את המיתוג שלנו היא לגלות במה אנחנו שונים ולעשות עם זה הבדל.

גר בהוד השרון, נשוי לנועה ואבא לשירי (11) ונבו (6).

רוצה לדעת עוד?
אשמח לראות אותך גם בפייסבוק, ובלינקדאין.