אל תהיה חלוץ, תשבש.

לא חייבים להיות ראשונים בשוק כדי להצליח.

לא חייבים להיות מקוריים כדי להצליח. 

וגם לא חייבים שיהיה לנו why שהוא רק שלנו. 

אפשר למצוא why של מישהו אחר, ולהצטרף אליו.

******

גוגל לא היו הראשונים בשוק, גם פאמפרס לא.

42% מהסטטרטאפים נכשלים בגלל שהמוצר שלהם לא התאים לשוק (הסיבה מספר 1).

כשאתה הראשון בשוק, רוב המשאבים שלך הולכים על להבין מה השוק רוצה. הסיכון אדיר. 

אבל כשמגיעים אחרי החלוצים, כבר יודעים אם יש לזה ביקוש או לא. עכשיו אפשר להשקיע את מירב המשאבים ב-איך לעשות את זה אחרת.

כשמביאים לצוות רעיון שכבר עובד במקום אחר, הרבה יותר קל לשכנע אנשים להשתמש בו.

******

אז לא חייבים להביא חזון משלנו, לא כל אחד הוא איש חזון. אפשר להצטרף לחזון של מישהו ולהביא אותו לסביבה שלנו.

לא חייבים להביא משהו חדש לעולם, תביא משהו חדש לעולם ש-ל-ך.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

אל תתמקדו יותר מדי בתוצאות.

אנשים נוטים יותר ללכת אחרי מנהיגים שפועלים כמו מדענים סקרנים, מאשר אחרי מנהלים שעסוקים בעמידה ביעדים. כשרוצים לחולל שינוי, התייחסו יותר לתהליך ופחות לשורה התחתונה.

קרא עוד »

איפה לא לחפש.

מגישת חדשות הערב פותחת את המהדורה ב-״ערב טוב״, ואז עסוקה בחצי שעה הקרובה להראות לך שזה לא נכון. ******** וכך גם פועלים הרבה ספרי עזרה

קרא עוד »

כמה עוד בן אדם צריך?

בדיחה ידועה מספרת שכמות שעות השינה שאדם ממוצע זקוק לה ביום, היא 5 דקות יותר. באופן מוזר, זה לפעמים מה שהבוס שלך חושב על כמות

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form