אם אתה לא מאכזב את אף אחד עם השינוי שלך, אם אף אחד לא כועס עליך, כנראה שאתה לא באמת משנה את הסטטוס קוו.
הכלל אומר- כשמישהו כועס עליך, זו לא בעיה, זה פיצ׳ר בתהליך.
אם אתה לא מאכזב את אף אחד עם השינוי שלך, אם אף אחד לא כועס עליך, כנראה שאתה לא באמת משנה את הסטטוס קוו.
הכלל אומר- כשמישהו כועס עליך, זו לא בעיה, זה פיצ׳ר בתהליך.
מעניין? מוזמנים לשתף…
במסעדה נהוג להגיד ששירות טוב יכול לחפות על אוכל בינוני. אבל אוכל טוב לא יכול לחפות על שירות גרוע. ******** כישרון יכול להפוך מיומנות להצלחה
ביל קלינטון, 1993. וזה שיעור חשוב.לדעת שאין בנו משהו רע שאי אפשר לתקן באמצעות משהו טוב שיש בנו. כי אנחנו אולי לא הכי מקצועיים שיש,
כשאנחנו נוסעים לאנשהו באוטו, אנחנו לא בטוחים שלא יקרה פנצ׳ר בגלגל, אבל אנחנו יודעים שאם זה יקרה נדע מה לעשות. לעומת זאת, כשאנחנו מעלים קמפיין
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.