כדי לעשות שינוי, שלשו את מספר הרעיונות שאתם מעלים.

כותב הפרופסור לפסיכולוגיה ארגונית אדם גרנט בספרו ׳מיוחדים׳.

כשמדובר ביצירתיות וחדשנות, הכמות חשובה יותר מהאיכות, כי אין לנו יכולת לדעת מה יעבוד.

ככל שנייצר יותר רעיונות וננסה אותם, אנחנו מעלים את הסיכוי להניע משהו חדש שגם יצליח.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

תחשוב תנועה, לא קמפיין.

אם אתה חושב על קמפיין, תעבור לדבר במושגים של ׳מצליח-לא-מצליח׳, וזה ימנע ממך להתחיל. איך יודעים שמתחילה תנועה? כשאנשים מתחברים ומתחילים לדבר על זה.

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form