״טעיתי יותר מכל אחד אחר… השאיפה שלנו היא לטעות כמה שיותר… הכי חכם הוא זה שנכשל הכי הרבה…״
נתקל באנשים שמתגאים בכך שהם מומחים לכשלונות, מאסטרים.
ואני אומר ׳פחות חשוב לספור כמה פעמים אתה נכשל, יותר חשוב מתי אתה נכשל.׳
***
חברת וורבי פארקר, מוכרת משקפיים באינטרנט ובחנויות פיזיות, רצתה להתרחב לערים נוספות בארה״ב.
במקום לפתוח חנויות חדשות ואז להבין שחלקן לא רווחיות, הם רכשו אוטובוס צהוב והפכו אותו לחנות ניידת שעוברת בין ערים ושכונות.
בצורה כזו הם הצליחו להבין בצורה מהירה איפה יש ביקוש למותג.
׳איפה שיש ביקוש נפתח חנות׳, הם אמרו. ׳איפה שאין, לא.׳
***
כשאתה נכשל לאט, אתה משקיע זמן וכסף במשהו פגום, ואתה עלול להישאר בלי משאבים להמשך המשחק.
כשאתה נכשל מהר, נשאר לך מספיק כסף כדי לתקן, ומספיק זמן כדי לעשות עוד טעויות.
תכשל מהר, ואז גם תוכל להכשל יותר.