אז אם מה שהיה פעם בגדר פתרון לבעיה יכול להפוך לנורמה (כמו נטילת ויאגרה לשיפור הביצועים), למה אנחנו מתעקשים למכור את השירותים והמוצרים שלנו רק למי שסובל מהבעיה?

האם תזונאיות צריכות למכור דיאטה רק לאנשים שמנים?
האם יבואני רכב צריכים לפרסם מכוניות רק למי שנוסע באוטובוס? והאם כדי למכור נעליים צריך לפנות לנשים שהולכות יחפות?

אם התשובה לכל השאלות האלה היתה כן,
אז רק אנשים עם בעיות משקל היו נרשמים למכון כושר.
רק אנשים עם בעיות כלכליות היו קוראים ספרים שמלמדים איך לעשות כסף.
ורק אלה שיש להם בעיות רגשיות היו הולכים לפסיכולוג או לקואוצ׳ר.

אבל זה לא המצב.

אנשים לרוב לא קונים את מה שהם צריכים, אלא את מה שהם רוצים.
אנחנו כאנשי עסקים נוטים לחשוב שרוב הזמן אנחנו צריכים לפתור לאנשים בעיות, בעוד שעיקר העבודה שלנו הוא לאפשר לאנשים לעשות שינויים, אם אפשר כאלה שישדרגו להם את החיים.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

מימין לשמאל.

בשנת 1973, כשגולדה מאיר נסעה לארה״ב לנסות לשכנע את הנרי קיסינג׳ר לשלוח נשק לישראל בזמן המלחמה, היא הזכירה לו את שורשיו היהודיים ואת מחוייבותו לעם

קרא עוד »

חירות חירות, אבל…

50 יום אחרי שאלוהים הוציא את בני ישראל ממצרים והפך אותם לבני חורין, הוא עשה משהו דרמטי, בדיוק ההיפך הגמור מחירות. הוא מטיל עליהם את

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form