אחד משתתפים שאל בהמשך לפוסט האחרון: ׳מה אם אתה נכשל כי הוצאת משהו לא מושלם?׳

אז 2 דברים:

  1. זה לא צריך להיות מושלם, זה צריך להיות מספיק טוב. איך יודעים שזה מספיק טוב? כשבני אדם יכולים להתחיל להשתמש בזה כדי לפתור להם את הבעיה.
  2. הרעיון הוא לא להימנע מכשלון, אלא לזכור שכשלון הוא חבר כאשר הוא מהיר וזול.

איך לדוגמא זה נראה בפועל?

חברת וורבי פארקר שמוכרת משקפיים באינטרנט ובחנויות פיזיות, רצתה להתרחב לערים נוספות בארה״ב.
במקום לפתוח עוד ועוד חנויות חדשות ואז להבין שחלקן לא רווחיות, הם רכשו אוטובוס צהוב והפכו אותו לחנות ניידת שעוברת בין ערים ושכונות.
בצורה כזו הם הצליחו להבין בצורה מהירה איפה יש ביקוש גבוה למותג.
׳איפה שיש ביקוש נפתח חנות׳, הם אמרו. ׳איפה שאין, לא.׳

זה לא היה מושלם, אבל זה היה מספיק טוב ללקוחות. וזה איפשר לוורבי פארקר להכשל מהר ובזול.

רעיון מעניין אפילו יותר, הוא שאם תשנה את ההתייחסות שלך לאירוע מ-כשלון ל-למידה, לא תכשל אף פעם.
שנה את המשוואה מ-׳להכשל מהר ובזול׳, ל-׳ללמוד מהר ובזול׳, והכל ישתנה.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

החוכמה זה לא לאסוף.

לרוץ שני חצאי מרתון זה לא כמו לרוץ מרתון. הרבה החלטות לטווח קצר הן לא החלטה אחת לטווח ארוך. והעובדה שאנחנו עושים הרבה דברים בצורה

קרא עוד »

מראות לא צוחקות.

ג׳רי סיינפלד אומר שאי אפשר להתאמן על סטנדאפ מול המראה, צריך קהל אמיתי. ״מראות לא צוחקות,״ הוא אומר. ״אתה צריך מישהו שייתן לך פידבק.״ ******

קרא עוד »

מתי כדאי להכשל?

״טעיתי יותר מכל אחד אחר… השאיפה שלנו היא לטעות כמה שיותר… הכי חכם הוא זה שנכשל הכי הרבה…״ נתקל באנשים שמתגאים בכך שהם מומחים לכשלונות,

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form