אחד משתתפים שאל בהמשך לפוסט האחרון: ׳מה אם אתה נכשל כי הוצאת משהו לא מושלם?׳

אז 2 דברים:

  1. זה לא צריך להיות מושלם, זה צריך להיות מספיק טוב. איך יודעים שזה מספיק טוב? כשבני אדם יכולים להתחיל להשתמש בזה כדי לפתור להם את הבעיה.
  2. הרעיון הוא לא להימנע מכשלון, אלא לזכור שכשלון הוא חבר כאשר הוא מהיר וזול.

איך לדוגמא זה נראה בפועל?

חברת וורבי פארקר שמוכרת משקפיים באינטרנט ובחנויות פיזיות, רצתה להתרחב לערים נוספות בארה״ב.
במקום לפתוח עוד ועוד חנויות חדשות ואז להבין שחלקן לא רווחיות, הם רכשו אוטובוס צהוב והפכו אותו לחנות ניידת שעוברת בין ערים ושכונות.
בצורה כזו הם הצליחו להבין בצורה מהירה איפה יש ביקוש גבוה למותג.
׳איפה שיש ביקוש נפתח חנות׳, הם אמרו. ׳איפה שאין, לא.׳

זה לא היה מושלם, אבל זה היה מספיק טוב ללקוחות. וזה איפשר לוורבי פארקר להכשל מהר ובזול.

רעיון מעניין אפילו יותר, הוא שאם תשנה את ההתייחסות שלך לאירוע מ-כשלון ל-למידה, לא תכשל אף פעם.
שנה את המשוואה מ-׳להכשל מהר ובזול׳, ל-׳ללמוד מהר ובזול׳, והכל ישתנה.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form