אל תהיה חלוץ, תשבש.

לא חייבים להיות ראשונים בשוק כדי להצליח.

לא חייבים להיות מקוריים כדי להצליח. 

וגם לא חייבים שיהיה לנו why שהוא רק שלנו. 

אפשר למצוא why של מישהו אחר, ולהצטרף אליו.

******

גוגל לא היו הראשונים בשוק, גם פאמפרס לא.

42% מהסטטרטאפים נכשלים בגלל שהמוצר שלהם לא התאים לשוק (הסיבה מספר 1).

כשאתה הראשון בשוק, רוב המשאבים שלך הולכים על להבין מה השוק רוצה. הסיכון אדיר. 

אבל כשמגיעים אחרי החלוצים, כבר יודעים אם יש לזה ביקוש או לא. עכשיו אפשר להשקיע את מירב המשאבים ב-איך לעשות את זה אחרת.

כשמביאים לצוות רעיון שכבר עובד במקום אחר, הרבה יותר קל לשכנע אנשים להשתמש בו.

******

אז לא חייבים להביא חזון משלנו, לא כל אחד הוא איש חזון. אפשר להצטרף לחזון של מישהו ולהביא אותו לסביבה שלנו.

לא חייבים להביא משהו חדש לעולם, תביא משהו חדש לעולם ש-ל-ך.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

תחשוב תנועה, לא קמפיין.

אם אתה חושב על קמפיין, תעבור לדבר במושגים של ׳מצליח-לא-מצליח׳, וזה ימנע ממך להתחיל. איך יודעים שמתחילה תנועה? כשאנשים מתחברים ומתחילים לדבר על זה.

קרא עוד »

החוכמה זה לא לאסוף.

לרוץ שני חצאי מרתון זה לא כמו לרוץ מרתון. הרבה החלטות לטווח קצר הן לא החלטה אחת לטווח ארוך. והעובדה שאנחנו עושים הרבה דברים בצורה

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form