לא חייבים להיות ראשונים בשוק כדי להצליח.
לא חייבים להיות מקוריים כדי להצליח.
וגם לא חייבים שיהיה לנו why שהוא רק שלנו.
אפשר למצוא why של מישהו אחר, ולהצטרף אליו.
******
גוגל לא היו הראשונים בשוק, גם פאמפרס לא.
42% מהסטטרטאפים נכשלים בגלל שהמוצר שלהם לא התאים לשוק (הסיבה מספר 1).
כשאתה הראשון בשוק, רוב המשאבים שלך הולכים על להבין מה השוק רוצה. הסיכון אדיר.
אבל כשמגיעים אחרי החלוצים, כבר יודעים אם יש לזה ביקוש או לא. עכשיו אפשר להשקיע את מירב המשאבים ב-איך לעשות את זה אחרת.
כשמביאים לצוות רעיון שכבר עובד במקום אחר, הרבה יותר קל לשכנע אנשים להשתמש בו.
******
אז לא חייבים להביא חזון משלנו, לא כל אחד הוא איש חזון. אפשר להצטרף לחזון של מישהו ולהביא אותו לסביבה שלנו.
לא חייבים להביא משהו חדש לעולם, תביא משהו חדש לעולם ש-ל-ך.