אם אתה רוצה שאנשים יבינו את מה שאתה מדבר עליו, אל תשתמש במילים, תצייר את זה.
אנשים קולטים רעיונות הרבה יותר מהר כשמציירים להם אותם.
אם אתה רוצה שאנשים יזכרו את מה שיש לך להגיד, ספר להם סיפור. המוח שלנו מארגן הרבה יותר טוב סיפורים מאשר מידע.
אם אתה רוצה שאנשים יאהבו את הסיפור שלך, תעשה שהוא יהיה על אנשים, לא על דברים.
אם אתה רוצה שאנשים יימשכו לסיפור שלך, תחסיר ממנו פרטים. אתה לא מעורר עניין בכך שאתה מוסר מידע, אלא בכך שאתה מסתיר מידע.
אם אתה רוצה שאנשים יקנו את זה, תעשה את זה פשוט. אנשים לא נמשכים למשהו שהם לא מבינים.
אם אתה רוצה שאנשים יתנו בך אמון, תדבר עליהם, לא עליך. לאנשים לא יהיה אכפת ממך, עד שהם ירגישו שאכפת לך מהם.
אם אתה רוצה שאנשים יאמינו לך, אל תדבר איתם על זה, תראה להם את זה.
רוב האנשים חייבים לראות משהו כדי להאמין. המילה הכי טובה במכירות היא ׳לדוגמא׳, תשתמש בה.
רק אם אתה רוצה…