אם אתה מנסה להפוך את העובדים שלך ליצירתיים, איחרת את הרכבת. הם כבר כאלה.
עדיף ללמד אותם איך להתגבר על הפחד, מאשר להחדיר בהם טריקים ליצירתיות.
הם כבר עכשיו יצירתיים. פשוט נסה לא להרוג את זה.
אם אתה מנסה להפוך את העובדים שלך ליצירתיים, איחרת את הרכבת. הם כבר כאלה.
עדיף ללמד אותם איך להתגבר על הפחד, מאשר להחדיר בהם טריקים ליצירתיות.
הם כבר עכשיו יצירתיים. פשוט נסה לא להרוג את זה.
מעניין? מוזמנים לשתף…
שמעתי איזה ראיון עם ירון גלאי, אחד המייסדים באאוטבריין שאמר: ״מה שאאוטבריין עושה זה להחליף תקווה באסטרטגיה.״ וזה מזכיר לי מחשבה על ההבדל בין תקווה
כשמגייס שואל בראיון עבודה ״מהן החוזקות שלך?״ הוא בעצם שואל ״איך אתה יכול לעזור לנו?״. הוא פחות מתעניין במה שאתה טוב בו, אלא באיך אתה
כשאנחנו מציגים למישהו רעיון, הדבר הבא שהוא יעשה זה ללכת לחשוב עליו.הבעיה היא שחשיבה זו פעולה מסובכת, ורוב האנשים מעדיפים לחסוך בה. אבל אם תתן
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.