רורי סאטרלנד, מס׳ 2 בסוכנות הפרסום אוגילבי, אומר שהבעיה העיקרית עם מחקרי שוק היא שאנשים לא חושבים כפי שהם מרגישים, לא אומרים את מה שהם חושבים, ולא עושים את מה שהם אומרים.
אז לפעמים כשאשתך אומרת לך מה היא הספיקה לעשות בבית, כולל ניקוי של השטיח, קיפול כביסה וסידור של הילדים, זה לא כדי להעביר לך דווח אינפורמטיבי על המצב בבית.
זה כדי לקבל הערכה על המאמץ שהיא השקיעה.
וכשאתה מכין לילד שלך אוכל ושואל אותו האם זה טעים, אתה לא עושה את זה בשביל לדעת האם זה טעים, אלא כדי לקבל אישור שאתה אבא טוב.
אל תסתפק במה שאנשים אומרים. מתחת לזה יושב עולם שלם של רגשות וצרכים.
אתה מצליח לקרוא אותו?