אתה יודע מה אשתך מנסה לומר לך?

רורי סאטרלנד, מס׳ 2 בסוכנות הפרסום אוגילבי, אומר שהבעיה העיקרית עם מחקרי שוק היא שאנשים לא חושבים כפי שהם מרגישים, לא אומרים את מה שהם חושבים, ולא עושים את מה שהם אומרים.

אז לפעמים כשאשתך אומרת לך מה היא הספיקה לעשות בבית, כולל ניקוי של השטיח, קיפול כביסה וסידור של הילדים, זה לא כדי להעביר לך דווח אינפורמטיבי על המצב בבית.
זה כדי לקבל הערכה על המאמץ שהיא השקיעה.

וכשאתה מכין לילד שלך אוכל ושואל אותו האם זה טעים, אתה לא עושה את זה בשביל לדעת האם זה טעים, אלא כדי לקבל אישור שאתה אבא טוב.

אל תסתפק במה שאנשים אומרים. מתחת לזה יושב עולם שלם של רגשות וצרכים.
אתה מצליח לקרוא אותו?

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

מה יש לך, טייטל או מותג?

כשאתה מוזמן לארוחה ומבקשים מכל אחד להביא משהו, האם אנשים מצליחים לזהות, מבלי שגילית להם, איזו מנה אתה הבאת? אם במשרד משחקים את המשחק ׳גמד

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form