בניית ברנד עוסקת בלהגיד ׳לא׳ לכל דבר שאתה לא.

(ת׳שארו, יש מקדונלדס ודן אריאלי בסוף)

לפעמים, נורא קשה לנו להגיד ׳לא׳ למשהו שמציעים לנו.
כי להגיד ׳לא׳ זה אומר שאנחנו צריכים לבחור, ובחירה זה אומר לקחת אחריות.

זו אחת הסיבות ש 90% מהפרסומות שאנחנו רואים לא רלוונטיות אלינו. מי שאחראי על הפרסומות האלה היה אמור להתמקד בקהל יעד ספציפי (שזה כנראה לא אנחנו).

נו, אז למה הוא לא עושה את זה?
כי להתמקד זה אומר לבחור, ואם הוא יבחר בקהל יעד ספציפי ובסוף הקמפיין לא יעבוד, האשמה עליו. אז עדיף לא לבחור.

וככה בחיים, בדיוק כמו המטאפורה בלוגו של מקדונלדס, אנחנו מוצאים את עצמנו אומרים כן, ומבטיחים שבפעם הבאה נגיד ׳לא׳.

אוקיי, אז איך אפשר לדעת מתי כדאי להגיד כן ומתי להגיד לא?
לדן אריאלי יש תרגיל:
״נגיד״, הוא אומר, ״שמישהו מציע לכם לעשות פרוייקט ואתם אומרים לו כן.
ונגיד ששבוע לפני הדד-ליין הוא אומר לכם שהפרוייקט בוטל.
האם אתם מניחים שתביעו הנחת רווחה מכך שזה בוטל? אם כן, תגידו לו ׳לא׳ כבר עכשיו.״

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

מתי זה מספיק טוב?

סיבה מס׳ 2 לחוסר פרודוקטיביות היא פרפקציוניזם.(הסיבה הראשונה היא הסחות דעת.) אנחנו מתחילים משימה, מסיימים אותה, חוששים שמה שעשינו לא מספיק טוב, ממשיכים לעבוד עליה

קרא עוד »

המשבר.

שריר מתחיל לגדול רק כשמופעל עליו עומס חריג. אם נרים משקולות במשך דקה, השריר יתחיל לגדול רק כשהוא מגיע לקצה היכולת, וזה קורה בשניות האחרונות

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form