העובדה שהשינוי הצליח במקום אחד, לא אומרת שהוא יצליח במקום אחר.

רון ג׳ונסון, סגן נשיא לקמעונאות, הביא לחנויות של אפל את הרעיון של בר הגאונים מתקופת עבודתו ברשת ריץ קרלטון. זה הצליח ביג-טיים.

ואז הוא הביא את התרבות של אפל (פה לא קונים בהנחות) לחנויות של רשת ג׳ייסי פני (פה קונים כמעט רק במבצעים וקופונים).
התוצאה- הלקוחות נטשו, המניה התרסקה וג׳ונסון פוטר.

בניגוד למה שמאמינים, בסט פרקטיס הוא לא מודל שאפשר לבנות עליו כדי לעשות שינוי.

מה שעובד אצלי, לאו דווקא יעבוד גם אצלך.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

מתי זה מספיק טוב?

סיבה מס׳ 2 לחוסר פרודוקטיביות היא פרפקציוניזם.(הסיבה הראשונה היא הסחות דעת.) אנחנו מתחילים משימה, מסיימים אותה, חוששים שמה שעשינו לא מספיק טוב, ממשיכים לעבוד עליה

קרא עוד »

דילמת הקרדיט.

שלושה אנשים ביקשו ממני לאחרונה לשים לינק לצירוף מישהו לקבוצה.אז שמתי לינק פה בסוף, אבל אני אומר מראש, אתם עלולים להיתקל בדילמת הקרדיט. ******** דילמת

קרא עוד »

ההתפטרות הגדולה.

בשנה הבאה 74% מאיתנו ישקלו להתפטר מהעבודה. לפחות על פי סקר שביצעה חברת דלויט. *** היא היתה לוחמת קרבית ששירתה בגבול מצרים, כולל שמירות, תרגילי

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form