העובדה שהשינוי הצליח במקום אחד, לא אומרת שהוא יצליח במקום אחר.

רון ג׳ונסון, סגן נשיא לקמעונאות, הביא לחנויות של אפל את הרעיון של בר הגאונים מתקופת עבודתו ברשת ריץ קרלטון. זה הצליח ביג-טיים.

ואז הוא הביא את התרבות של אפל (פה לא קונים בהנחות) לחנויות של רשת ג׳ייסי פני (פה קונים כמעט רק במבצעים וקופונים).
התוצאה- הלקוחות נטשו, המניה התרסקה וג׳ונסון פוטר.

בניגוד למה שמאמינים, בסט פרקטיס הוא לא מודל שאפשר לבנות עליו כדי לעשות שינוי.

מה שעובד אצלי, לאו דווקא יעבוד גם אצלך.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

את מי אתה בעצם מחזק?

כשמגייס שואל בראיון עבודה ״מהן החוזקות שלך?״ הוא בעצם שואל ״איך אתה יכול לעזור לנו?״. הוא פחות מתעניין במה שאתה טוב בו, אלא באיך אתה

קרא עוד »

אופקי, לא אנכי?

איך בונים ספינה? והאם אנחנו בדרך למצוא את האיינשטיין הבא?תכף נבדוק. *** כל הספרים של איש הקריאייטיב גדעון עמיחי פותחים בהנחיה לקוראים ׳להעתיק, לצלם, להקליט

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form