השאלה היא לא מה הסיכוי שזה יצליח, אלא מה שווה את הסיכון שזה ייכשל.

כשיוהן גוטנברג המציא את מכונת הדפוס, 95% מהאנשים בעולם היו אנאלפבתים.

מי שמקים סטארטאפ יודע שהסיכוי שלו להכשל עומד על 95%. גם מי שמקים עסק, ומי שמתחרה במרתון. לכל אלה יש בערך את אותו סיכוי להכשל.

השאלה היא לא אם תכשל או לא. השאלה היא האם זה שווה את הסיכון.

מה היית עושה אם היית יודע שזה הולך להכשל? מה היית עושה אם היית יודע שכולם יידחו אותך? האם עדיין היית הולך על זה?

אם כן, כנראה שזה שווה את זה. 

המשורר נועם חורב כתב:

״אנחנו אף פעם לא מוצאים את האדם ׳הנכון׳, אנחנו מוצאים את האדם ששווה את הסיכון.״

תמצא את הדבר הזה ששווה להכשל בשבילו.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

איפה (לא) צריך לחפש?

אם איבדת משהו, נסה להיזכר איפה הוא היה בפעם האחרונה. אם אתה לא מוצא את המפתחות, את הארנק או המשקפיים שלך, חפש איפה שאיבדת אותם. 

קרא עוד »

זה הולך להיות במבחן?

לפני שאתם מתחילים לקרוא, צפו בסרטון וסיפרו כמה פעמים השחקנים בחולצות הלבנות מוסרים את הכדור. *** הסקרנות שלך לא יעילה. היא מעכבת את הצוות. דורשת

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form