חלאס לדקלם.

כשאנחנו נצמדים למצגת שלנו אנחנו קצת משעממים.

כשאנחנו משננים מסרים מוכנים מראש אנחנו נשמעים פחות אמינים.

כשאנחנו משתמשים במילים גבוהות, כמעט תמיד יוצאות לנו קלישאות.

אנשים מריחים את זה מקילומטר.

רורי סאתרלנד, מס׳ 2 בסוכנות הפרסום אוגילבי, סיפר פעם שלמנהלים של החברה היתה אסטרטגיה של השמעת קללות בזמן שהם דיברו עם עיתונאים.

זה נועד לאותת שהם אומרים את האמת, ולא סתם מדקלמים את הסיסמאות של החברה.

כדי להישמע יותר אמיתיים, תרשו לעצמכם לסטות.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

החדרים החזקים.

אחת הסיבות שסוכנויות נסיעות הולכות להיעלם, היא שהן עוסקות במה שכמעט תמיד עובד.כשהן מזמינות חופשה ללקוח, כמעט בטוח שהמלון יחכה לו כשיגיע. העניין הוא שאם

קרא עוד »

הסיפור שלך מעניין?

אין שום דבר מעניין בלצפות במישהו רץ 100 מטר. אבל אם מישהו ירוץ לידו זה כן יהיה מעניין.כי אז יש תחרות, מתחיל סיפור. כדי שסיפור

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form