המטרה היא לא להיות בולטים, המטרה היא לעשות שינוי.
רוזה פרקס לא התלבשה בצורה שונה מנשים אחרות, היא פשוט לא הסכימה עם הסטטוס קוו.
המוזרות שלך נחשבת כשהיא נותנת ערך לאחרים. אם היא לא נותנת ערך , היא סתם גימיק.
המטרה היא לא להיות בולטים, המטרה היא לעשות שינוי.
רוזה פרקס לא התלבשה בצורה שונה מנשים אחרות, היא פשוט לא הסכימה עם הסטטוס קוו.
המוזרות שלך נחשבת כשהיא נותנת ערך לאחרים. אם היא לא נותנת ערך , היא סתם גימיק.
מעניין? מוזמנים לשתף…
כשאנחנו נוסעים לאנשהו באוטו, אנחנו לא בטוחים שלא יקרה פנצ׳ר בגלגל, אבל אנחנו יודעים שאם זה יקרה נדע מה לעשות. לעומת זאת, כשאנחנו מעלים קמפיין
אתה רוצה לספר סיפור?לתאר ללקוח מה הוא הולך לקבל?להראות לבוס שאתה מבין איך לנהל את הפרויקט? צייר לו קו. על הקו הזה ספר לו את
מצרף תרגיל של דן אריאלי שעוזר להחליט ׳מתי להגיד לא לדברים שמבקשים מאיתנו?׳ אם מישהו שואל אותך האם תוכל לעשות משהו, תחשוב מה היה קורה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.