כשהבן הקטן שלי (בן 3) לא רוצה להכנס להתקלח, אני לא מנסה לשכנע אותו.
במקום זה אני מציע לאחותו הגדולה להכנס למקלחת. אותה הרבה יותר קל לי לשכנע.
כשהוא רואה אותה נכנסת, הוא רץ פנימה.
בתחום השיווק אחותו נחשבת ל- Early Adopters. בתרגום חופשי- המאמצים המוקדמים.
אלה האנשים שיקנו ראשונים את המוצר החדש שלך כי הם רוצים להיות הראשונים לנסות אותו ויהיו מוכנים לקחת את הסיכון.
הם אלה שעומדים בתור יומיים לפני פתיחת חנות של אפל, כדי לקנות את האייפון החדש.
רוב הקהל שלך הוא ציני וספקן, והוא לא יקנה ממך עד שהארלי אדופטרס יעידו שהמוצר שלך מספיק טוב, ושהקניה שווה את הסיכון.
גם ילדים צריכים ארלי אדופטרס.
כי ילדים לא עושים מה שאומרים להם, הם עושים מה שהם רואים.
אם אתה בעניין של לחסוך במאמצי שכנוע לא יעילים, תבחר למי כדאי להציף את המסר.
לקוחות וילדים לא צריכים מישהו שייתן להם הוראות, אלא מישהו ללכת אחריו למקלחת.