למי פונים כשמשהו משתבש?

ב 2004 חברת המשלוחים UPS גילתה שהדרך הכי מהירה להגיע ליעד היא להימנע מפניות שמאלה.

היא הנהיגה מדיניות שמנחה את השליחים שלה שבמידה וצריך לפנות בצומת, יש לפנות תמיד ימינה.

הנחיות כאלה יעילות כשהמצב יציב, כשאין שיבושים.
אבל כשמשהו משתנה, כשמתרחשת תאונה או נוצר פקק, ההנחיות כבר לא עובדות.

עכשיו השליחים צריכים מישהו שיגיד איך
מתקדמים.

***

ניהול עובד מצויין כשהמצב יציב, כשדברים פועלים לפי התוכנית.

אבל בתקופות של שינוי, כשדברים משתבשים, כשמגיע מתחרה חדש, טכנולוגיה חדשה או פורצת מגיפה, אנחנו צריכים דווקא מנהיגות, לא ניהול.

עכשיו אנחנו צריכים מישהו שיגיד איך מתקדמים.
האם זה אתה?

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

מספיק שווה.

אחת הדרכים שלי לדעת האם כדאי לעשות משהו או לא, היא לשאול:״אם היום תעשה את זה ואנשים יבקרו אותך, האם תהיה מוכן לעשות את זה

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form