לשחרר.

תסתכלו על המשולש פה למעלה.
3 נקודות, שמתוכן אנחנו צריכים לבחור 2. בכל בחירה של שניים, תאלצו לשחרר קצת מהשלישי.

הלקוח שלכם רוצה משהו איכותי ומהיר? זה לא יהיה זול. הוא רוצה משהו זול ומהיר? זה לא יהיה בהכרח איכותי.

השיטה היא לשים את האופציות על השולחן, ולהחליט ממה משחררים.

אנשים שלא מוכנים לשחרר קצת אחד מהקודקודים, יאבדו את כולם במקרה הטוב, או יחיו חיים מלאי סטרס במקרה הרע.

שימו 3, שחררו קצת מאחד.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

אופקי, לא אנכי?

איך בונים ספינה? והאם אנחנו בדרך למצוא את האיינשטיין הבא?תכף נבדוק. *** כל הספרים של איש הקריאייטיב גדעון עמיחי פותחים בהנחיה לקוראים ׳להעתיק, לצלם, להקליט

קרא עוד »

בסדר.

במשבר הכלכלי של 2008, כשכל החברות דיווחו על ירידה בהכנסות, מנכ״ל אחד החליט לצאת לתקשורת ולדווח שהיה להם ״רבעון ממוצע״.המניה הגיבה בעליה וכולם היו מרוצים.

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form