מבחן הטי-שירט.

האם יצא לך לבקר בחנות המזכרות של רשות הדואר?
ומה עם חנות המזכרות של המוסכניק שלך?
אם היתה להם חנות, היית נכנס לקנות טי-שירט למזכרת?

ומה עם חנות מזכרות בפארק של דיסני? או בספארי ברמת גן? למה להם כן יש חנות מזכרות בסוף הביקור?

ולמה להארד-רוק קפה יש חנות מזכרות, ולמקדונלדס לא?

בארה״ב, גם רשות הדואר וגם דיסני נחשבים למותגים ענקיים, מעסיקים מאות אלפי עובדים (בדואר יש יותר), וב 2019 שניהם הכניסו 70 מליארד דולר כל אחד.
וואחד ביזניס.

בשניהם אתה עובר חווייה.
באחד החווייה עמוקה, בשני פחות.
אחד מצליח לספר לך סיפור, השני לא.
באחד היית קונה טי-שירט בחנות מזכרות, בשני לא.

מבחן הטי-שירט שואל: האם היית קונה טי-שירט של העסק שלך? של המוצר שלך? של הצוות שלך בעבודה?

אם לא, יש סיכוי שזה בגלל שאין לך סיפור, שהחוויה שאתה נותן לא מספיק עמוקה.
ואם זה ככה, למה שאקנה דווקא ממך?

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form