מה איה החמור וביל קלינטון יכולים ללמד אותנו על מכירות?

אחת היצירות של האמן האמריקאי ג׳ף קונס היא מראה בדמות ׳איה החמור׳ מהספר פו הדב.

באמצעות מראה, קונס מסביר שכשאנחנו מסתכלים על הגיבורים שלנו, אנחנו בעצם רואים אותנו.
זו הדרך שלנו להפוך בעצמנו לקצת גיבורים.

מספרים על ביל קלינטון שהיתה לו יכולת מופלאה לגרום לכל אחד להרגיש האיש הכי חשוב בחדר. גיבור.
איך? על ידי הקשבה ושאילת שאלות הוא היה נותן לך הרגשה שאתה מעניין.

באותו אופן, איש מכירות מצליח יודע שכשאתה מוכר משהו ללקוח אתה לא מוכר לו אותך, אתה מוכר לו את עצמו. את הסיפור שלו.
אתה נותן לו את ההרגשה שהוא אוהב את עצמו יותר דרכך.

אז הדרך שלנו להפוך לגיבורים בעיני אחרים, היא לתת להם לראות את עצמם כגיבורים.
נצליח לעשות את זה אם בכל מפגש נהיה פחות מעניינים ויותר מתעניינים.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

תחשוב תנועה, לא קמפיין.

אם אתה חושב על קמפיין, תעבור לדבר במושגים של ׳מצליח-לא-מצליח׳, וזה ימנע ממך להתחיל. איך יודעים שמתחילה תנועה? כשאנשים מתחברים ומתחילים לדבר על זה.

קרא עוד »

ג׳ים קארי הגזים.

חברת זאפוס דורשת מכל עובד חדש שלה לעבוד במוקד שירות לקוחות שלה כחלק מתהליך ההכשרה. כל עובד. זאפוס מגזימה בשאיפה שלה לשים את הלקוח במרכז.

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form