מה אנשים מחפשים?

במחקר שבוצע בחברת יוניליוור, נמצא שהדבר הראשון שאנשים עושים כשהם מוציאים את הכביסה מהמכונה, הוא להריח אותה.

המחקר גילה שהדבר הכי החשוב למי שקונה אבקת כביסה זה ריח טוב. ככה הוא יודע שמה שהוא קנה עובד. זה מדד ההצלחה שלו.

מחקרים גם מראים שאנשים מאמינים שנוזל הכלים שלהם מנקה טוב, אם הוא מייצר קצף במהלך הניקוי.
ככה הם יודעים שזה עובד. זה מדד ההצלחה שלהם.

***

האם אתה יודע מה הם מדדי ההצלחה של הלקוח/הבוס שלך? איך הוא יודע שמה שאתה נותן לו, עובד?

למרות מה שנדמה לנו, אנשים לא מחפשים לקנות טלויזיה חכמה, מכונית מהירה או פיצה טעימה יותר.
הם מחפשים הרגשה של וודאות, שליטה, סטטוס, נוחות, משמעות, צמיחה וגיוון.

הם רוצים לקבל ערך.
ערך זה לא משהו שאפשר למדוד, אלא משהו אפשר להרגיש. כמו ריח של כביסה נקייה.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

המסע לאיזור הגאונות.

אני: ״היי.״הגוף שלי: "היי.״אני: ״אפשר שאלה?״הגוף שלי: "ברור, תמיד.״אני: ״החוזקות שאנשים מדברים עליהן, מה הקטע בזה?״הגוף שלי: ״מה הכוונה ב-מה הקטע בזה?״אני: ״איך החוזקות האלה

קרא עוד »

ג׳ים קארי הגזים.

חברת זאפוס דורשת מכל עובד חדש שלה לעבוד במוקד שירות לקוחות שלה כחלק מתהליך ההכשרה. כל עובד. זאפוס מגזימה בשאיפה שלה לשים את הלקוח במרכז.

קרא עוד »

הלמידה חשובה מהידע.

אחד ההבדלים בין פרסום בטלויזיה לפרסום באינטרנט, הוא ׳מתי מתבצעת העבודה?׳. כשאתה עובד על פרסומת בטלויזיה, העבודה מתבצעת לפני שהקמפיין מושק. כשהפרסומת עולה לאויר, אתה

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form