מכירים מישהו שהיה רוצה לחתום על עסקה כזו?

מכירים את זה שאתם מציעים לבוס שלכם רעיון, אבל הוא לא מתלהב ממנו במיוחד?

או את זה שאתם שולחים הצעת מחיר ללקוח, והוא לא מבין למה לבחור דווקא בכם?

זה קורה כי אתם מציעים להם עסקה לא הוגנת.

למה?
כי אם הפרוייקט יצליח, הספק (אתה) יקבל את הקרדיט. אם הפרוייקט יכשל, הבוס/הלקוח (הם) יחטפו על הראש.

מכירים מישהו שהיה רוצה לחתום על עסקה כזו?

כשאתה מנסה לשכנע את הבוס/הלקוח שלך לאשר הצעה, תזכור שהוא הולך להשתמש בכסף שהוא לא שלו.
הוא צריך שתעזור לו למכור את הרעיון שלך… לבוס שלו. כלומר, עכשיו שניכם צריכים למכור את הרעיון למישהו אחר.

מה יעלה את הסיכוי שלך להצליח?
תוכיח שאתה מבין באמת את הבעיה שאתה פותר, תראה שעשית את זה כבר בארגונים אחרים, תן להם לדבר עם אנשים שעבדו איתך, ותוודא שאתה לא הכי זול.

אתה צריך את כל אלה, לא רק בשביל להראות שאתה הכי מתאים לבצע את העבודה, אלא כדי שמי שבחר בך יוכל להצדיק את הבחירה שלו בפני ההנהלה במקרה שנכשלת (״בוס, לפי המחיר הוא היה אמור להיות הכי טוב בשוק״).

אל תקחו את זה אישית אם לא קיבלו את הרעיון או ההצעה שלכם. אולי זה בגלל שלא עזרתם מספיק למישהו למעלה לקחת עליה אחריות.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

עדיף אמונה מאשר תקווה.

שמעתי איזה ראיון עם ירון גלאי, אחד המייסדים באאוטבריין שאמר: ״מה שאאוטבריין עושה זה להחליף תקווה באסטרטגיה.״ וזה מזכיר לי מחשבה על ההבדל בין תקווה

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form