אחת הדרכים שלי לדעת האם כדאי לעשות משהו או לא, היא לשאול:
״אם היום תעשה את זה ואנשים יבקרו אותך, האם תהיה מוכן לעשות את זה מחר שוב?״
אם לא, אני בוחר לא לעשות את זה.
לא כי אני מפחד שיבקרו אותי, אלא כי זה רמז לכך שזה לא מספיק שווה.
אחת הדרכים שלי לדעת האם כדאי לעשות משהו או לא, היא לשאול:
״אם היום תעשה את זה ואנשים יבקרו אותך, האם תהיה מוכן לעשות את זה מחר שוב?״
אם לא, אני בוחר לא לעשות את זה.
לא כי אני מפחד שיבקרו אותי, אלא כי זה רמז לכך שזה לא מספיק שווה.
מעניין? מוזמנים לשתף…
אם נראה לך שתעצור במידה ויתנו לך ביקורת ויקטלו אותך, אל תטרח אפילו להתחיל.
(וגם גדול מדי) קורא על בכיר בתעשיית הפרסום, שאמר שהתחום שבו מושקעים הכי הרבה תקציבי פרסום בטלויזיה בישראל הוא לא תיירות, מזון, בנקאות או רכב,
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.