עוד מעט הפוסט הזה כבר לא יהיה רלוונטי.

סתכלו על המשולש פה למעלה.

3 נקודות, שמתוכן כדאי לבחור 2.
בכל בחירה של שניים, תאלצו לשחרר קצת מהשלישי.

הלקוח רוצה משהו איכותי ומהיר? זה לא יהיה זול.
הוא רוצה משהו זול ומהיר? זה לא יהיה בהכרח איכותי.

השיטה היא לשים את האופציות על השולחן, ולהחליט ממה משחררים קצת.

אנשים שלא מוכנים לשחרר את אחד מהקודקודים, יאבדו את כולם במקרה הטוב, או יהיו בסטרס במקרה הרע.

שימו 3, שחררו קצת מאחד.

********

*בקרוב: איך בינה מלאכותית תצליח לתת לנו את כל 3 הקודקודים? ואיך לדעתי כדאי להגיב לזה?

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

ג׳ים קארי הגזים.

חברת זאפוס דורשת מכל עובד חדש שלה לעבוד במוקד שירות לקוחות שלה כחלק מתהליך ההכשרה. כל עובד. זאפוס מגזימה בשאיפה שלה לשים את הלקוח במרכז.

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form