אם אתה חושב על קמפיין, תעבור לדבר במושגים של ׳מצליח-לא-מצליח׳, וזה ימנע ממך להתחיל.
איך יודעים שמתחילה תנועה? כשאנשים מתחברים ומתחילים לדבר על זה.
אם אתה חושב על קמפיין, תעבור לדבר במושגים של ׳מצליח-לא-מצליח׳, וזה ימנע ממך להתחיל.
איך יודעים שמתחילה תנועה? כשאנשים מתחברים ומתחילים לדבר על זה.
מעניין? מוזמנים לשתף…
בספרו Good to Great, כותב ג׳ים קולינס על ‘פרדוקס סטוקדייל׳.הפרדוקס נקרא על שמו של האדמירל ג׳ים סטוקדייל, טייס בחיל האויר האמריקאי שהיה לבכיר ביותר שנפל
הרצאות טד לא מלמדות אנשים משהו חדש (אלא נותנות להם השראה). השעון שאנשים קונים לא נועד כדי להגיד להם מה השעה (אחרת הם לא היו
נילס הולגרסון היה גמד שנדד עם אווזי הבר בסדרה המפורסמת בשנות השמונים. מה שמוזר, זה שלמרות שבכל פרק הם נדדו עשרות או מאות קילומטרים, כשהם
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.