תחשוב תנועה, לא קמפיין.

אם אתה חושב על קמפיין, תעבור לדבר במושגים של ׳מצליח-לא-מצליח׳, וזה ימנע ממך להתחיל.

איך יודעים שמתחילה תנועה? כשאנשים מתחברים ומתחילים לדבר על זה.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

הבעיה העיקרית.

הרצאות טד לא מלמדות אנשים משהו חדש (אלא נותנות להם השראה). השעון שאנשים קונים לא נועד כדי להגיד להם מה השעה (אחרת הם לא היו

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form