אם אתה חושב על קמפיין, תעבור לדבר במושגים של ׳מצליח-לא-מצליח׳, וזה ימנע ממך להתחיל.
איך יודעים שמתחילה תנועה? כשאנשים מתחברים ומתחילים לדבר על זה.
אם אתה חושב על קמפיין, תעבור לדבר במושגים של ׳מצליח-לא-מצליח׳, וזה ימנע ממך להתחיל.
איך יודעים שמתחילה תנועה? כשאנשים מתחברים ומתחילים לדבר על זה.
מעניין? מוזמנים לשתף…
כמו בסיעור מוחות, הרעיונות הראשונים הם בדרך כלל קלישאה. מה שרוב האנשים עושים, רוב הזמן. כדי לוודא שהרעיון שלך הוא לא קלישאה, תוודא שבחרת אותו
בספרו Good to Great, כותב ג׳ים קולינס על ‘פרדוקס סטוקדייל׳.הפרדוקס נקרא על שמו של האדמירל ג׳ים סטוקדייל, טייס בחיל האויר האמריקאי שהיה לבכיר ביותר שנפל
כשבודקים על מה אנשים היו מוכנים לשלם אקסטרה, מגלים שזה לאו דווקא על אוכל יותר טעים, חדר עם נוף לבריכה או שירות יותר מהיר.אלא דווקא
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.