אל תחפשו עבודה מלהיבה, חפשו מטרה מלהיבה.

מי שנוהג להתקלח, מכיר את הרגע הזה מתחת למים שבו צץ בראש רעיון אדיר, ואז למחרת בבוקר מגלים שהוא כבר לא כזה מלהיב.

למה זה קורה?
זה לא שהרעיון לא היה מספיק גדול. פשוט הבעיה שהרעיון הזה אמור לפתור, קטנה מדי.

זה גם מה שקורה להרבה אנשים בעבודה.
כשמתחילים עבודה חדשה, ההתרגשות גדולה. לאחר כמה זמן כשקמים בבוקר, זה כבר לא כזה מלהיב.

זה לא שהם הפסיקו לאהוב את העבודה. פשוט המטרה שלשמה הם מגיעים לעבודה נהייתה קטנה מדי.

איך אפשר להזכיר לאנשים את המטרה הגדולה?

דמיינו שהעסק שלכם הוא עמותה.
איך הייתם משכנעים אנשים לבוא לעבוד אצלכם בהתנדבות?
הייתם מדגישים את המטרה שבשבילה העמותה קיימת, איזה שינוי היא רוצה לחולל, ולמה אתם חייבים את המתנדבים כדי שזה יצליח.
הייתם כנראה גם מקשיבים להם יותר, מוודאים שהם חווים סיפוק, ואומרים להם ׳תודה׳ בסוף כל יום.
אחרת אין להם סיבה לבוא.

כדי להלהיב עובדים, תנו להם משימה ערכית, אל תגידו להם מה לעשות. תדמיינו שהם באו לעבוד אצלכם בהתנדבות.

ואם אתם העובדים בעצמכם? אל תחפשו עבודה מלהיבה, חפשו מטרה מלהיבה.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form