בין כדור שוקולד לכדור הארץ.

ילד בא לאמא שלו ושואל: ״אמא, אני יכול לקחת בלי רשות כדור שוקולד מהמקרר?״*

זה מצחיק, אבל גם אנחנו כמבוגרים חווים פרדוקסים כאלה.
אנחנו מנסים להתכונן לאירועים כמו מגיפה או אסון, ובעצם זה שאנחנו מתכוננים להם, הם לא קורים.

חברות ביטוח מצליחות להרוויח כסף כי הן בונות על כך שאתה עושה ביטוח למשהו שאתה מפחד שיקרה, ובגלל שאתה מפחד, הסיכוי שזה יקרה נמוך.

במקרה כזה אנחנו אלה שמשלמים, ואנחנו גם אלה שמוטלת עליהם העבודה לדאוג שזה לא יקרה.
אנחנו גם הלקוח וגם העובדים.

גם כדור הארץ הוא חברת ביטוח כזו. רק שבמקרה הזה אנחנו אולי מרגישים כמו הלקוח, אבל לא מבינים שאנחנו צריכים להיות גם העובדים.

*הציטוט מתוך המיזם ׳ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם׳.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

אפקט הפרפר.

כשאתה עצבני, אתה מעביר את זה למישהו אחר, ואז הוא הופך לעצבני, ואז הוא מעביר את זה למישהו אחר, ממנו לעוד מישהו, ואז ולעוד מישהו…

קרא עוד »

שבו ליד מישהו.

המטרה: להיות פרודוקטיביים בעבודה מרחוק.הבעיה: רמות מוטיבציה ויצירתיות נמוכים. הפתרון:הסופר סיימון סינק סיפר שבתקופת הקורונה הוא מוצא את עצמו עובד לבד בבית, וגילה שזה גורם

קרא עוד »

אתה המאבק.

כשאתה רוצה לעשות שינוי אתה נלחם.האמת שחלקנו מסרבים לקבל היא שכדי לעשות שינוי, המאבק העיקרי שלנו הוא לא בתנאי השוק, במתחרים או בעובדים אחרים, אלא

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form