איך הייתם משכנעים אנשים לבוא לצפות בסרט מפחיד?

(ואיך זה יכול לעודד אנשים לחבוש מסיכה או לקנות את המוצר שלך?)

יכול להיות שהתשובה נמצאת בסיפור הבא.

בניסוי שביצע הפסיכולוג והסופר האמריקאי רוברט צ׳יאלדיני, הוא יצר כרזות שהזמינו אנשים לצפות בסרט מפחיד בקולנוע, וכרזות אחרות שהזמינו לצפות בסרט רומנטי.
צ׳יאלדיני רצה לבדוק איזו כרזה תביא יותר אנשים לכל אחד מהסרטים.

הוא גילה שכדי למשוך צופים לסרט המפחיד, כדאי לכתוב בכרזה מסר בסגנון- ׳מליון איש כבר צפו בסרט הזה.׳
לעומת זאת, כדי למשוך צופים לסרט רומנטי עדיף דווקא לכתוב- ׳בוא תהיה אחד הראשונים לצפות בסרט.׳

התובנה מהניסוי היתה שמאחר וסרטים מפחידים מרמזים על איום, תת המודע של אנשים מעודד אותם להתנהג כעדר. לכן כרזה שמדברת על הוכחה חברתית עובדת טוב.
לעומת זה, בכל מה שקשור לרומנטיקה, אנשים דווקא רוצים להיות ייחודיים. לכן כרזה שמדברת על ׳להיות הראשונים שצופים בסרט׳ עובדת יותר טוב.

אז איזה מסר מתאים יותר כדי לעודד אנשים לחבוש מסיכה? או לעודד חבישת קסדה? או לקנות את המוצר שלך?

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

לשחק אחרת.

׳המשחק׳. קבוצת הפוטבול וושינגטון רד-סקינס של שנת 1985 מכרה את כל הכרטיסים למשחקיה באותה שנה.הדבר שהתושבים רצו יותר מכל היה להשיג כרטיס למשחק, כך שרשימת

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form