מה איה החמור וביל קלינטון יכולים ללמד אותנו על מכירות?

אחת היצירות של האמן האמריקאי ג׳ף קונס היא מראה בדמות ׳איה החמור׳ מהספר פו הדב.

באמצעות מראה, קונס מסביר שכשאנחנו מסתכלים על הגיבורים שלנו, אנחנו בעצם רואים אותנו.
זו הדרך שלנו להפוך בעצמנו לקצת גיבורים.

מספרים על ביל קלינטון שהיתה לו יכולת מופלאה לגרום לכל אחד להרגיש האיש הכי חשוב בחדר. גיבור.
איך? על ידי הקשבה ושאילת שאלות הוא היה נותן לך הרגשה שאתה מעניין.

באותו אופן, איש מכירות מצליח יודע שכשאתה מוכר משהו ללקוח אתה לא מוכר לו אותך, אתה מוכר לו את עצמו. את הסיפור שלו.
אתה נותן לו את ההרגשה שהוא אוהב את עצמו יותר דרכך.

אז הדרך שלנו להפוך לגיבורים בעיני אחרים, היא לתת להם לראות את עצמם כגיבורים.
נצליח לעשות את זה אם בכל מפגש נהיה פחות מעניינים ויותר מתעניינים.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

דבר אחרון.

גווילים דייויס הוא אלוף העולם לשעבר לבאריסטות. יש לו בית קפה במרכז לונדון והוא רצה להתחיל למשוך אליו לקוחות נאמנים. ******* אם תספר בדיחה ותחשוף

קרא עוד »

מה אנשים מחפשים?

במחקר שבוצע בחברת יוניליוור, נמצא שהדבר הראשון שאנשים עושים כשהם מוציאים את הכביסה מהמכונה, הוא להריח אותה. המחקר גילה שהדבר הכי החשוב למי שקונה אבקת

קרא עוד »

אנחנו בפוסט טראומה.

כשאתה שואל אנשים איך עבר עליהם יום הזיכרון האחרון, הם אומרים שהיה אחד הקשים ביותר בשנים האחרונות. ועל יום השואה הם אומרים שמשום מה היה

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form