אם איבדת משהו, נסה להיזכר איפה הוא היה בפעם האחרונה. אם אתה לא מוצא את המפתחות, את הארנק או המשקפיים שלך, חפש איפה שאיבדת אותם.
אבל אושר לא.
אל תחפש אושר איפה שאיבדת אותו.
אם איבדת משהו, נסה להיזכר איפה הוא היה בפעם האחרונה. אם אתה לא מוצא את המפתחות, את הארנק או המשקפיים שלך, חפש איפה שאיבדת אותם.
אבל אושר לא.
אל תחפש אושר איפה שאיבדת אותו.
מעניין? מוזמנים לשתף…
את ההרצאה שלי בשבוע שעבר מול פורום יזמות התחלתי עם סיפור, כי זו הצורה שמטעינה אצלי הכי הרבה אנרגיה. כשאני מתחיל משימה/הרצאה/מצגת עם מה שיש
זה אומר שלפני שאנחנו חושבים מהם מדדי ההצלחה שלנו, אנחנו בודקים מהם מדדי ההצלחה של הלקוח. במקום לחשוב מהו ה ROI שלנו, אנחנו חושבים קודם
חברת זאפוס דורשת מכל עובד חדש שלה לעבוד במוקד שירות לקוחות שלה כחלק מתהליך ההכשרה. כל עובד. זאפוס מגזימה בשאיפה שלה לשים את הלקוח במרכז.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.