חלאס לדקלם.

כשאנחנו נצמדים למצגת שלנו אנחנו קצת משעממים.

כשאנחנו משננים מסרים מוכנים מראש אנחנו נשמעים פחות אמינים.

כשאנחנו משתמשים במילים גבוהות, כמעט תמיד יוצאות לנו קלישאות.

אנשים מריחים את זה מקילומטר.

רורי סאתרלנד, מס׳ 2 בסוכנות הפרסום אוגילבי, סיפר פעם שלמנהלים של החברה היתה אסטרטגיה של השמעת קללות בזמן שהם דיברו עם עיתונאים.

זה נועד לאותת שהם אומרים את האמת, ולא סתם מדקלמים את הסיסמאות של החברה.

כדי להישמע יותר אמיתיים, תרשו לעצמכם לסטות.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

5 דברים שאין.

אין דבר כזה ׳כיף לכל המשפחה׳.אי אפשר לרצות את כולם. לא כל הלקוחות שלך צריכים את אותו פתרון, ולא כל אחד יאהב את מה שיש

קרא עוד »

אנשי ה-הצידה.

3 סוגים של אנשים מזיזים אותנו בחיים.אנשים שדוחפים אותנו קדימה, אנשים שמושכים אותנו אחורה, אנשים שמזיזים אותנו הצידה. רוב הזמן אנחנו פוגשים באנשים שמזיזים אותנו

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form