אם אתה לא מאכזב את אף אחד עם השינוי שלך, אם אף אחד לא כועס עליך, כנראה שאתה לא באמת משנה את הסטטוס קוו.
הכלל אומר- כשמישהו כועס עליך, זו לא בעיה, זה פיצ׳ר בתהליך.
אם אתה לא מאכזב את אף אחד עם השינוי שלך, אם אף אחד לא כועס עליך, כנראה שאתה לא באמת משנה את הסטטוס קוו.
הכלל אומר- כשמישהו כועס עליך, זו לא בעיה, זה פיצ׳ר בתהליך.
מעניין? מוזמנים לשתף…
מכירים את זה שאתם מציעים לבוס שלכם רעיון, אבל הוא לא מתלהב ממנו במיוחד? או את זה שאתם שולחים הצעת מחיר ללקוח, והוא לא מבין
שאלו פעם מנכ״ל בחברה מצליחה: ״איך אתם מלמדים את העובדים שלכם להיות כל כך נחמדים ללקוחות?״הוא השיב: ״אנחנו לא מלמדים אותם להיות נחמדים, אנחנו פשוט
את מנהלי הביניים. שינוי מצריך לקיחת סיכון, ומי שהכי מפחדים בארגון לקחת סיכונים הם מנהלי הביניים. הם משקיעים המון מאמץ בקידום שלהם, והם הכי מפחדים
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.