העובדה שהשינוי הצליח במקום אחד, לא אומרת שהוא יצליח במקום אחר.

רון ג׳ונסון, סגן נשיא לקמעונאות, הביא לחנויות של אפל את הרעיון של בר הגאונים מתקופת עבודתו ברשת ריץ קרלטון. זה הצליח ביג-טיים.

ואז הוא הביא את התרבות של אפל (פה לא קונים בהנחות) לחנויות של רשת ג׳ייסי פני (פה קונים כמעט רק במבצעים וקופונים).
התוצאה- הלקוחות נטשו, המניה התרסקה וג׳ונסון פוטר.

בניגוד למה שמאמינים, בסט פרקטיס הוא לא מודל שאפשר לבנות עליו כדי לעשות שינוי.

מה שעובד אצלי, לאו דווקא יעבוד גם אצלך.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

הבעיה העיקרית.

הרצאות טד לא מלמדות אנשים משהו חדש (אלא נותנות להם השראה). השעון שאנשים קונים לא נועד כדי להגיד להם מה השעה (אחרת הם לא היו

קרא עוד »

להאמין שנוכל לעמוד בזה.

כשאנחנו נוסעים לאנשהו באוטו, אנחנו לא בטוחים שלא יקרה פנצ׳ר בגלגל, אבל אנחנו יודעים שאם זה יקרה נדע מה לעשות. לעומת זאת, כשאנחנו מעלים קמפיין

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form