אל תהיה חלוץ, תשבש.

לא חייבים להיות ראשונים בשוק כדי להצליח.

לא חייבים להיות מקוריים כדי להצליח. 

וגם לא חייבים שיהיה לנו why שהוא רק שלנו. 

אפשר למצוא why של מישהו אחר, ולהצטרף אליו.

******

גוגל לא היו הראשונים בשוק, גם פאמפרס לא.

42% מהסטטרטאפים נכשלים בגלל שהמוצר שלהם לא התאים לשוק (הסיבה מספר 1).

כשאתה הראשון בשוק, רוב המשאבים שלך הולכים על להבין מה השוק רוצה. הסיכון אדיר. 

אבל כשמגיעים אחרי החלוצים, כבר יודעים אם יש לזה ביקוש או לא. עכשיו אפשר להשקיע את מירב המשאבים ב-איך לעשות את זה אחרת.

כשמביאים לצוות רעיון שכבר עובד במקום אחר, הרבה יותר קל לשכנע אנשים להשתמש בו.

******

אז לא חייבים להביא חזון משלנו, לא כל אחד הוא איש חזון. אפשר להצטרף לחזון של מישהו ולהביא אותו לסביבה שלנו.

לא חייבים להביא משהו חדש לעולם, תביא משהו חדש לעולם ש-ל-ך.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

אוכל טוב זה לא מספיק.

במסעדה נהוג להגיד ששירות טוב יכול לחפות על אוכל בינוני. אבל אוכל טוב לא יכול לחפות על שירות גרוע. ******** כישרון יכול להפוך מיומנות להצלחה

קרא עוד »

הפרדוקס של תכנון מטרות.

במודל SMART מלמדים שיש 5 פרמטרים חשובים להצבת מטרה:ספציפית, מדידה, ברת השגה, רלוונטית ותחומה בזמן. אבל כדי שהמודל יהיה שלם צריך אחד נוסף:׳לשחרר מהתוצאה׳. לשחרר,

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form