כותב הפרופסור לפסיכולוגיה ארגונית אדם גרנט בספרו ׳מיוחדים׳.
כשמדובר ביצירתיות וחדשנות, הכמות חשובה יותר מהאיכות, כי אין לנו יכולת לדעת מה יעבוד.
ככל שנייצר יותר רעיונות וננסה אותם, אנחנו מעלים את הסיכוי להניע משהו חדש שגם יצליח.
כותב הפרופסור לפסיכולוגיה ארגונית אדם גרנט בספרו ׳מיוחדים׳.
כשמדובר ביצירתיות וחדשנות, הכמות חשובה יותר מהאיכות, כי אין לנו יכולת לדעת מה יעבוד.
ככל שנייצר יותר רעיונות וננסה אותם, אנחנו מעלים את הסיכוי להניע משהו חדש שגם יצליח.
מעניין? מוזמנים לשתף…
כשאתה נותן לילד בן 6 סמארטפון בפעם הראשונה, הוא מצליח להשתמש בו די מהר. אחת הסיבות לכך היא שהוא מגיע בלי לדעת כלום על סמארטפונים.
אל תלך לסופר, אלא אם אתה יודע מראש מה אתה רוצה לקנות.אל תלך לישיבה, אלא אם אתה יודע מראש איזו החלטה רוצים לקבל.ואל תדליק טלויזיה,
חוק פרקינסון, על שם ההיסטוריון האנגלי נורת'קוט פרקינסון, אומר שמשך הזמן שייקח לבצע משימה, הוא משך הזמן שיוקצה לה. במילים אחרות, אם קיבלנו משימה והוקצה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.