אל תציע לאנשים משהו לעשות, תציע להם משהו לבחור.

אם הצעת ללקוח/לבוס/לילד שלך משהו לעשות והוא סרב, זה אולי בגלל שהצעת לו אופציה אחת בלבד. לעשות את זה או לא לעשות את זה (בחירה בין אפס לאחד).

לעשות שינוי באתר, או לא.
לגייס עוד מישהו לצוות, או לא.
לאכול ירקות, או לא.

אבל אם הצעת לו לעשות משהו, או לעשות משהו אחר, הדיפולט הוא אחת מהאופציות (בחירה בין אחד לשתיים).

כשמלצר במסעדה שואל אם אתה רוצה קינוח, הוא מציע לך בחירה בין אפס לאחד. קינוח לא קינוח.
אבל אם הוא מציע לך לבחור בין עוגת שוקולד לעוגת גבינה, זו כבר בחירה בין אחד לשתיים, הרבה יותר קל לך להחליט.

כדי לעודד מישהו לעשות משהו, תן לו אופציה אחת שהוא רוצה, ואחת שלא.

הדרך הכי גרועה לעודד אנשים לעשות משהו היא להציע להם לעשות אותו. הדרך הכי יעילה היא לתת להם לבחור אותו.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

מה אנשים מחפשים?

במחקר שבוצע בחברת יוניליוור, נמצא שהדבר הראשון שאנשים עושים כשהם מוציאים את הכביסה מהמכונה, הוא להריח אותה. המחקר גילה שהדבר הכי החשוב למי שקונה אבקת

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form