השאלה היא לא מה הסיכוי שזה יצליח, אלא מה שווה את הסיכון שזה ייכשל.

כשיוהן גוטנברג המציא את מכונת הדפוס, 95% מהאנשים בעולם היו אנאלפבתים. משוגע מי שהולך על פרוייקט כזה.

מי שמקים סטארטאפ יודע שהסיכוי שלו להכשל עומד על 95%. גם מי שמקים עסק, ומי שמתחרה במרתון. לכל אלה יש בערך את אותו סיכוי להכשל.

השאלה היא לא אם תכשל או לא (אתה כן, הרבה). השאלה היא האם זה שווה את הסיכון.

מה היית עושה אם היית יודע שזה הולך להכשל? מה היית עושה אם היית יודע שכולם יידחו אותך? האם עדיין היית הולך על זה?

אם כן, כנראה שזה שווה את זה.

המשורר נועם חורב כתב בשירו:
״אנחנו אף פעם לא מוצאים את האדם ׳הנכון׳, אנחנו מוצאים את האדם ששווה את הסיכון.״

תמצאו את הדבר הזה ששווה להכשל בשבילו.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

אפקט הפרפר.

כשאתה עצבני, אתה מעביר את זה למישהו אחר, ואז הוא הופך לעצבני, ואז הוא מעביר את זה למישהו אחר, ממנו לעוד מישהו, ואז ולעוד מישהו…

קרא עוד »

כבר עברת באדום?

אם תראה הולך רגל חוצה באור אדום, זה כנראה כי הוא מכיר את האיזור, מכיר את הכבישים ואת כיווני התנועה וכי הוא כבר עבר פה

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form