18% מהזמן בבית ספר, הילדים שלנו מבלים בהפסקות.

בשאר הזמן הם יושבים בכיתה ולומדים.

הפילוסוף הצרפתי ז׳אן ז׳אק רוסו אמר פעם ש: ״השיעורים שלומדים תלמידים בינם לבין עצמם בחצר בית הספר, מועילים להם פי כמה מכל מה שיאמרו להם אי פעם בכיתה״.

אם תסתכל אחורה על מקומות העבודה האחרונים שלך, תראה שאתה זוכר יותר את מערכות היחסים שהיו לך בהם, מאשר את הפרוייקטים שביצעת שם.

כי הדברים המשמעותיים שאנחנו לומדים בעבודה הם ממה שקורה לנו בין המשימות, לא בזמן המשימות.

אם אתה רוצה לדעת איך היה היום לילד שלך בבית ספר אל תשאל אותו איך היה בכיתה (׳כיף׳), שאל אותו איך היה בהפסקה.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

נשמנו בעבודה.

מדיטציה לא חייבת להיות מתחת לעץ בפארק, בחדר שקט, בתנוחה בודהיסטית ועם מוזיקה של חופש. היא יכולה גם להיות איפה שאתם עכשיו, או על הכיסא,

קרא עוד »

תתקשר אלי כש…

אם אתה מתכנת, אתה לא צריך להזכיר לבוס שלך להתקשר אליך כשיש בעיה בקוד. ואם את מנהלת שיווק, את לא צריכה להזכיר ללקוח להתקשר כשיש

קרא עוד »

שבו ליד מישהו.

המטרה: להיות פרודוקטיביים בעבודה מרחוק.הבעיה: רמות מוטיבציה ויצירתיות נמוכים. הפתרון:הסופר סיימון סינק סיפר שבתקופת הקורונה הוא מוצא את עצמו עובד לבד בבית, וגילה שזה גורם

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form