בשאר הזמן הם יושבים בכיתה ולומדים.
הפילוסוף הצרפתי ז׳אן ז׳אק רוסו אמר פעם ש: ״השיעורים שלומדים תלמידים בינם לבין עצמם בחצר בית הספר, מועילים להם פי כמה מכל מה שיאמרו להם אי פעם בכיתה״.
אם תסתכל אחורה על מקומות העבודה האחרונים שלך, תראה שאתה זוכר יותר את מערכות היחסים שהיו לך בהם, מאשר את הפרוייקטים שביצעת שם.
כי הדברים המשמעותיים שאנחנו לומדים בעבודה הם ממה שקורה לנו בין המשימות, לא בזמן המשימות.
אם אתה רוצה לדעת איך היה היום לילד שלך בבית ספר אל תשאל אותו איך היה בכיתה (׳כיף׳), שאל אותו איך היה בהפסקה.