לפני שאורן חזן קיבל דמות ב׳ארץ נהדרת׳, הוא כבר היה איש מפורסם.

קודם כל אתה מפורסם, ואז אתה מקבל דמות. התוכנית היא לא הסיבה שאתה מפורסם, היא התוצאה.

העניין הוא שהמון אנשים מבלבלים בין סיבה ותוצאה.

חתונה, למשל, היא לא הסיבה לזוגיות חזקה, אלא התוצאה שלה. אנחנו לא מתחתנים עם מישהו כדי שהוא לא יעזוב, אלא בגלל שהוא לא עזב עד עכשיו.

גם בשיווק כדאי להבחין בין סיבה לתוצאה.
כשיש לך עסק, אתה לא פותח עמוד בפייסבוק כדי להגדיל את הקהילה שלך, אלא כדי להזמין את הקהילה שכבר יש לך.
גורו השיווק סט גודין אומר ש׳עמוד פייסבוק הוא לא טקטיקת שיווק, אלא הסימפטום של השיווק שלך.׳
אנחנו לא מזמינים אנשים לחתונה כדי להפוך אותם לחברים, אנחנו מזמינים חברים לחתונה שלנו.

מה עוד נחשב לתוצאה?
כסף, פשן, מוטיבציה.
כולם הם תוצאה של מה שאתה עושה, ולא הסיבה שאתה עושה משהו.
אל תחשוב על איך להשיג עוד כסף, עוד פשן או עוד מוטיבציה. תחשוב על איך לתת ערך, והשאר כבר יגיעו.
שאל את עצמך שאלות כמו- איך אני עושה עכשיו משהו חשוב? למי אני יכול להיות רלוונטי?

תחליף בין הסיבה לתוצאה, והכל ישתנה.

מעניין? מוזמנים לשתף…

פוסטים נוספים

פרדוקס היעילות.

אם קבוצת אנשים קובעת להפגש בשעה מסויימת, מי שגר הכי קרוב למקום המפגש יאחר בוודאות. חוק בלתי כתוב קובע שככל שיש לך יותר זמן פנוי

קרא עוד »

רוצה להעמיק בהבנה?

קצת עליי...

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

Thank You For Submit the Form